https://fixaix.ro/?match=all&subcats=Y&pcode_from_q=Y&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&q=ELIZABETH+ARDEN&dispatch=products.search

ELIZABETH ARDEN

fixaix

O legendara inovatoare si un antreprenor neobosit, domnisoara Elizabeth Arden a infiintat industria frumusetii americane in urma cu un secol. Nascuta Florence Nightingale Graham, ea a calatorit din mediul rural din Canada la New York, unde a deschis primul salon Red Door de pe Fifth Avenue in 1910.

Convingerea fundamentala a lui Elizabeth Arden era ca frumusetea nu ar trebui sa fie un furnir de machiaj, cooperare inteligenta intre stiinta si natura pentru a dezvolta cele mai bune atuuri naturale ale unei femei. Ea a trait dupa mantra ei „A fi frumoasa este dreptul de nastere al fiecarei femei”.

Domnisoara Arden a creat produse de ingrijire a pielii care au beneficiat, nu mascati, pielea ea nu numai ca si-a promovat conceptul de frumusete totala, inclusiv ingrijirea diligenta a pielii, nutritia si fitnessul, dar l-a trait cu prudenta, incercand in mod constant sa aduca o abordare stiintifica a formularilor de ingrijire a pielii.

Domnisoara Arden a fost fara compromisuri in viziunea ei de a crea cele mai noi si absolut cele mai bune produse, ambalaje si servicii de care femeile nu doar aveau nevoie si-au dorit fie ca a fost cult-clasic Eight Hour Cream, legenda ei parfum Blue Grass sau un ruj rosu indraznet pentru a se coordona cu uniformele femeilor care servesc in fortele armate in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial.

Lista de inovatii in frumusete a lui Elizabeth Arden este lunga ea a fost prima care a introdus machiajul pentru ochi femeilor din America si a fost pionier in crearea „makeover-ului”. Odata cu lansarea Ardena Skin Tonic, compania a devenit prima care a incorporat numele fondatorului sau intr-un nume de produs. Domnisoara Arden a dezvoltat primele produse de infrumusetare de dimensiuni de calatorie si a fost prima din domeniul cosmeticelor care a pregatit si a trimis o echipa de demonstranti si vanzatoare ambulante.

Pana in anii 1930, domnisoara Arden deschisese saloane Red Door in majoritatea capitalelor modei din intreaga lume si si-a recunoscut cu mandrie realizarile proclamand ca exista doar trei nume americane cunoscute in fiecare colt al globului Singer Sewing Machines, Coca- Cola si Elizabeth Arden.

Domnisoara Arden a creat atat un imperiu, cat si o noua industrie spiritul ei antreprenorial si angajamentul fata de inovatie, calitate si excelenta raman sufletul companiei astazi.